kodak Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 vill göra lite coola stunts..men jag fattar inte använder dom typ progs så dom inte trillar av motorcyklen eller? vad ska man ha för handling.cfg filer eller ska man ha det..tacksam för svar.seriösa plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Dom har bara tränat mycket, jag ramlar nästan aldrig av när jag stuntar nu för tiden. Man kan nog ändra i handling.cfg , men det är väldigt lågt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Dom har bara tränat mycket, jag ramlar nästan aldrig av när jag stuntar nu för tiden. Man kan nog ändra i handling.cfg , men det är väldigt lågt... men man kan ju inte göra en hel omvändning utan fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kodak Skrivet 9 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 (redigerad) jaha..för när man se när dom hoppar ligger dom nästan ner fast dom inte trillar av..och dom gör volter(nästan) ser så.."fult" ut Redigerad 9 september, 2003 av kodak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 men man kan ju inte göra en hel omvändning utan fusk kan man visst, men inte volta..( bara hålla inne num6 ) då ramlar man.. man måste bara träna lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kodak Skrivet 9 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 men på filmer så ser man att det går skitsakta i luften när dom hoppar...är det bara effekter då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 men på filmer så ser man att det går skitsakta i luften när dom hoppar...är det bara effekter då? det kanske det är, på vissa ställen får dom stunt bonus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts