Jocken Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Gammal tråd? Tror inte att det är lagligt att inneha Longhorn Alpha, så fundera inte på att tanka hem det (Om det inte är en officiell version såklart) men jag tror inte att MS har släppt en sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 vart finns Longhorn Ahlpa §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 jag trode dom hade släppt upp det officelelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 jag trode dom hade släppt upp det officelelt Micro$oft släpper aldrig alphaversioner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Man fick ju testa win server 2003 gratis i 90 dagar... eller vad de nu va.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Man fick ju testa win server 2003 gratis i 90 dagar... eller vad de nu va.. 180 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts