Visa Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Jag fick en dator av min mosters man att laga... Men CD-ROM:en ville helt enkelt inte starta .. Jag öppnade datorn och kontrollerade... När jag ändå var "inne" i datorn så tänkte jag att jag skulle reseta BIOS. Jag "Byglade" alltså tog en hatt (bygel) och "doppade" hatten på taggarna på moderkortet som satt närmast BIOS källan.. Nu är problemet att jag inte kommer ihåg vart hatten jag lånade satt! och när jag sätter på datorn så låter det bara PIIIPP! och skärmen blir svart... Beror det på att jag mixtrade och "doppade" hatten där på piggarna, eller beror det på att hatten inte sitter på sin plats?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Pipet betyder att något är fel.... Men är cd-enheten rätt byglad? (Primary slave t.ex) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 9 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Pipet betyder att något är fel.... Men är cd-enheten rätt byglad? (Primary slave t.ex) 1. Jag vet att det piper för att nåt är fel! 2.Jag snackade inte om CD-enhet bygling 3. JAG LÖSTE PROBLEMET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts