Danne Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 på banan alcatraz så är det en kille som vill ta bilder och jag är på en bana som är ruiner och jag ska göre en revert sen så ska jag göra en manual revert sen så säger han "great! land it!" vad menar han med det? vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Du måste göra rätt trick o landa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Från Tony Hawk's Pro Skater 4:as officiella hemsida: And when Tony Hawk's Pro Skater 4 hits shelves this October, it'll yet prove to the world again that ... Trodde bara det var september nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Från Tony Hawk's Pro Skater 4:as officiella hemsida: Trodde bara det var september nu... Det finns ju på PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 (redigerad) Från Tony Hawk's Pro Skater 4:as officiella hemsida: Trodde bara det var september nu... Det måste varit en gammal sida för THPS 4 har varit ute sen 2002. edit förresten vad är addressen till den "officiella sidan". Redigerad 9 september, 2003 av Canza 57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Det har funnits till PS2 ett år men det kom till data nu för några veckor sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 (redigerad) på banan alcatraz så är det en kille som vill ta bilder och jag är på en bana som är ruiner och jag ska göre en revert sen så ska jag göra en manual revert sen så säger han "great! land it!" vad menar han med det? vad ska jag göra? När han (Atiba) säger: "Great, now land it" så ska du bara sluta göra manual så att combon tar slut så klarar du det Redigerad 10 september, 2003 av Lance Vance Dance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Det har funnits till PS2 ett år men det kom till data nu för några veckor sen I USA kom det i augusti ja, men till Sverige dröjer det till oktober minst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts