Tiger Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Jag har startproblem med vice city, jag sätter i play skivan och trycker på Play Vice City och sen händer ingenting! Jag har laddat ner dom nya uppdateringar till XP och till grafikkortet (Nvidia) är det därför det inte funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 ditt vicecity, orginal eller nerladdat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 9 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Original! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Köp ett PS2 *hands down* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 9 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Köp ett PS2 *hands down* Men om jag inte har lust att slänga pengar på ett PS2 då??? Men spelet funkade förut så jag tycker det är konstigt att det inte funkar nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 kan ju vara uppdateringarna du laddat ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Men om jag inte har lust att slänga pengar på ett PS2 då??? Men spelet funkade förut så jag tycker det är konstigt att det inte funkar nu!!! Det var kanske lite menat som ett skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts