_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Om man trycker på vice city sen kollar vapnen du har glömt att skriva batong och Tec 9 och brass knuckles... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Om man trycker på vice city sen kollar vapnen du har glömt att skriva batong och Tec 9 och brass knuckles... var har du sett en batong??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Jag tror att spikmatta oxå ska vara med eller har jag helt fel??? Batong finns på dom nya bilderna (kolla på nyheter och typ nya bilder nånting) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Batong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Den sidan är inte riktigt "up-to-date". Jag håller på att fixa en vapensida, den blir nog klar imorgon eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts