Visa Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Nu har GiZmo fyllt 15 år tre dagar i rad!.... Nåt fel är det väl? För GiZmo ändrar väl inte sitt födelsedatum hela tiden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 (redigerad) Muahahahha! Du (och några andra) kom på mig! skulle se hur lång tid det skulle ta innan alla visste det... jaja... ändrar tillbax till mitt riktiga födelsedags datum.. Redigerad 9 september, 2003 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 9 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Muahahahha! Du (och några andra) kom på mig! skulle se hur lång tid det skulle ta innan alla visste det... jaja... ändrar tillbax till mitt riktiga födelsedags datum.. ... Där lurade du oss!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Muahahahha! Du (och några andra) kom på mig! skulle se hur lång tid det skulle ta innan alla visste det... jaja... ändrar tillbax till mitt riktiga födelsedags datum.. Hahaha! Din skurk! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Muahahahha! Du (och några andra) kom på mig! skulle se hur lång tid det skulle ta innan alla visste det... jaja... ändrar tillbax till mitt riktiga födelsedags datum.. amen lol och jag som inte har märkt något Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Hehe hade också tänkt att göra det nån gång fast nu är det väl för sent. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 GiZmo, din lilla lurendrejare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 (redigerad) ahahaha, så gjorde jag också, det var nån som gjorden en Grattis cool_pool(12) års topic (har för mig att det var MP5) Redigerad 9 september, 2003 av cool_pool Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 ahahaha, så gjorde jag också, det var nån som gjorden en Grattis cool_pool(12) års topic (har för mig att det var MP5) Ja det var jag :"> PS: Säg Chrille. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Ja det var jag :"> PS: Säg Chrille. mwahahaha, du gick på den haha, jag har hållit det hemligt ända sen dess, mwahahaha, du trodde att det var nåt fel med forumet! mwahahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 10 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Börjar bli lite spammigt nu... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts