nilt Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 när släpps vc i usa...när det kommer till usa så är det väl bara att tanka från dc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Du har väll redan skapat en likadan tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Hoppas du vet att de kanske dröjer ett halv år eller nåt sånt innan de kommer till PC!!!!! Om du inte ska bränna över på skiva och köra på ps2 (sist jag kollade fanns de inga emulatorer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Jag har en ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Kan du få tag på spel oxå (hade en men då kunnde man bara köra demon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Med min kan man ladda ner eller köpa Ps2 spel och stoppa in i datan..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Vars kan jag ladda hem den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Jag tror det var på Emulators.net.... Sökte iaf på google ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Ok, tror inte jag har plats på datorn!! Men de enda spel som finns nu som jag vill ha är nog Stuntman!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Jag har stuntman e på filmen med james bond! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Har du msn?? För om du kunnde skicka stuntman till mig skulle jag bli jätte glad!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 ja jag har msn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Undra med hur mycke dom kommer skjuta upp realesen innan VC släpps?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts