whazakhazahaza Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 hört att det skall finnas en kamera mod, e de typ en sådan kamera man får i filmstudio uppdraget eller? kan nånn berätta om det finns och i så fall vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 ja...kolla runt på gta3mods.de där finns den. våran egen jo_ck_e har gjort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 den funkar inte lika bra som den det är bara ett screen shot program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 den funkar inte lika bra som den det är bara ett screen shot program Va? Funkar den inte lika bra som den? Vad dillar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 8 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 jo men den e som den fasst inte lika bra som den fasst den på minner lite om den men den är lite mer soft en den.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 jo men den e som den fasst inte lika bra som den fasst den på minner lite om den men den är lite mer soft en den.... GAAAAHHH!!! JAG ÄR BLAND IDIOTER!!!! Jag hoppas verkligen att du skämtar när du skrev det där! Eller är jag den ända i denna post som kan uttrycka mig med skrift? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Jag fattade inte ett skit av va han sa...lustigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Han måste skoja... Lyssnar på "Big shot" av Billy Joel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 8 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 hahahahaha lol jo,jag skojade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 (redigerad) SKIT KUL!!!! *not? Redigerad 8 september, 2003 av joakimnestor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 8 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 blabla ingen som har en länk eller nått för sidan verkar väldigt överbelastad för allting cpa på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 (redigerad) vad har hänt med en här topicen egentligen?? när man läst igenom den och har kommit till slutet så har man glömt vad den frå grund och botten handlade om ..så ska det inte vara! Redigerad 8 september, 2003 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts