LunCh Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Jo det är så här att jag kanske ska skaffa Telia Bredband 250 men jag vet inte om det är så bra. Kan nån som har det säga om det är snabbt mm Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Jo det är så här att jag kanske ska skaffa Telia Bredband 250 men jag vet inte om det är så bra. Kan nån som har det säga om det är snabbt mm Tacksam för svar Är det något slags ADSL eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 (redigerad) Är det något slags ADSL eller? Tror det Har Telia "Bredband" 500 Redigerad 9 september, 2003 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Skaffa bredband 500 istället, dubbelt så snabbt och bara 76 kr mer i månadsavgift. Fast det bästa är ju att bojkotta telia och skaffa adsl från Glocalnet(tidigare telenordia) istället, de har lägre priser och har ingen dum inloggning som telia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Alltså betyder 250 och 500 hår många Kb/s det är? Trodde typ det var något nytt 25Mb/s eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Alltså betyder 250 och 500 hår många Kb/s det är? Trodde typ det var något nytt 25Mb/s eller nåt aaa.... 250 betyder att det är trögare än vanlig ADSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Min kompis har 250. Max farten han har är 30 kb/s Vilket inte är så snabbt. Jag har största lyxen. Betalar 250 kr månaden....har telia 500 (tror jag) och brukar oftast ha 60 kb/s. Telia kan inte heller höja priset. Hela vår gård har gjort ett deal med telia. Alla här använder alltså telia och vi får då bara betala 250 kr/mån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts