bluerik Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Får ni också alltid börja från stadiumet när ni åkt fast eller dött eller är det bara en bugg i mitt spel. Det kom efter att jag klarat banorna i stadiumet så jag tänkte att det kanske var därför?!?! ( Även fast man alltid laddar ett sparat spel när man har dött eller åkt fast skulle jag vilja veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Låter konstigt. Har aldrig hänt för mig. Ganska coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Det låter jäkligt konstigt, säkert att du inte har fått en bulle i ögat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 så har jag också, hel skumt jag tror man får det när man har klarat stadium Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Jag har ochså råkat ut för det, flera gånger. Och, ja, jag har klarat stadiumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 va är stadiumet då? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 (redigerad) **stadiumet är i downtown..** ..har jag också vart med om.. en tillhörande fråga: är det bara jag som får börja med alla vapen kvar efter att blivit busted or wasted? Redigerad 8 september, 2003 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 **stadiumet är i downtown..** ..har jag också vart med om.. en tillhörande fråga: är det bara jag som får börja med alla vapen kvar efter att blivit busted or wasted? ja, jag får också ha kvar alla vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts