_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Öhh igår gick det att gå in vid toaletterna men förutt Stängdes hela spelet av när jag kom in där undra vad som kan ha gjort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
*kiid* Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Ja så var det för mig också.En gång när jag gick in i toaleterna så hackade spelet up sig. Undrar vad det beror på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Det går att gå ända in till pissoarerna, gå så långt bort i korridoren ni kan så kommer ni vidare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Det går att gå ända in till pissoarerna, gå så långt bort i korridoren ni kan så kommer ni vidare! Det va inte det dom undrade om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Det va inte det dom undrade om... Du verkar va allmänt småsur idag tycker jag...ingen bra dagisdag??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Du verkar va allmänt småsur idag tycker jag...ingen bra dagisdag??? Nja, alla va arga och skrikiga idag... En såkallad "skrik och pip dag"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts