Lallaren Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Hej detta rymd spel är himla coolt det är ett rymdspel som man spelar online himla kul jag hoppas ni tar ner de på denna länk http://rdr.sscuservers.net/cdl.php/4/conti...uum038setup.exe spelet är kul och om ni kör spelet berätta gärna vad ni heter och vilken zone ni spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Vad gör man exakt då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 7 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 man kan va 8 olika rymd skepp så är man i ett team och ska döda dom andra tex dom här spel sakerna finns CTF/Hockey/hålla flaggor/få alla flaggor och så grafiken är ju inte denna bäst men tillräckligt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 hur får man ett lösenord? skapar man det själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Man skapar själv.... Ta bara nått.... Jag tar typ HejPåDigDinFulaTjej och den har inte sagt nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 typiskt! har slagit in fel lösen förmånga gånger så nu måste jag vänta några timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 ehh det där är ju ett gammalt mac spel iallfall namnet det körde jag på min 8 mhz:are Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 8 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 ´ja man skriver in lösenordet själv och om man inte kommer in med namnet som man vill ha är det nog upptaget när de e nytt så kommer de upp typ "do you want to create a new nickanem?" hoppas ni testar igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts