the_kille Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 (redigerad) jag har gjort en liten sabre tubo mod screens här och här tanka här *EDIT* bilderna ser man inte bilen så bra hoppas ni gillar den Redigerad 7 september, 2003 av the_kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Vad är det du har ändrat? Tips: Ta ett screensen på dagen istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 vad är det du har ändrat? ärligt talat är den ful.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 (redigerad) Vad är det du har ändrat? Tips: Ta ett screensen på dagen istället. Han har gjort den helt svart och sen satt massa fläckar på den! Min är snyggare (tycker jag i alla fall)! *** var snäll och editerade ditt inlägg eftersom du angett ditt ftp lösenord , när du ska posta bilder använd länken: www.ninthgate.mine.nu/~ditt_anv_namn/bildens_namn.jpg //KalleR Redigerad 7 september, 2003 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Jo, manges är grymmast. Fast du gjorde väll inte "grillen" själv? Man kan ju sno den från nån annan bil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Jo, manges är grymmast. Fast du gjorde väll inte "grillen" själv? Man kan ju sno den från nån annan bil... Det är ju orginalgrillen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Vadå orginalgrillen? Det finns ingen sån i vc om du menar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 (redigerad) Han har gjort den helt svart och sen satt massa fläckar på den! Min är snyggare (tycker jag i alla fall)! *** var snäll och editerade ditt inlägg eftersom du angett ditt ftp lösenord , när du ska posta bilder använd länken: www.ninthgate.mine.nu/~ditt_anv_namn/bildens_namn.jpg //KalleR fortfarande aldeles för stor motor Redigerad 7 september, 2003 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 fortfarande aldeles för stor motor det är grymt med en överdrivet stor motor !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 (redigerad) Vadå orginalgrillen? Det finns ingen sån i vc om du menar det Nä men varje jävla bil har ju en grill fattar du väl? Synd för dig att det bara är ett hål i alla bilar du har i spelet. Redigerad 8 september, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 han menar säkert kompressorn... tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 skulle vara grymt med en veteran bil med maffig motor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts