comfy Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 (redigerad) e det någon som spelar det, as grymt spel ju http://invisionfree.com:54/19/132/emo/thumbup.gif vet ni nån svensk server som man kan spela på.vill nån spela med mig Redigerad 7 september, 2003 av x0rZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 va? har det släppts? eller finns det ett multiplayer demo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 va? har det släppts? eller finns det ett multiplayer demo? Vad snackar du om? Day of Defeat är en mod till Half-Life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 AHAHAHAHAHAHA!!!!! fan va jag e trög!!! tänkte på nått helt annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 AHAHAHAHAHAHA!!!!! fan va jag e trög!!! tänkte på nått helt annat! call of duty? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 call of duty? ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Jag lirar det också, men för tillfället så lirar jag bara ns. Kan någon av er kommandot så att man får dimma på banorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 NÄR jag lirar så lirar jag endast 3.1, hatar 1.0 den e tråkig mot gamla hderliga 3.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 jo, är lite dystert att man inte måste ligga då mna sniprar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 jo, är lite dystert att man inte måste ligga då mna sniprar! Nej det är ju verkligt. Jag spelar det inte just nu men har, ett grymt spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Jag lirar det också, men för tillfället så lirar jag bara ns. Kan någon av er kommandot så att man får dimma på banorna? Natural-Selection, mumma! Jag spelar också ns...skitbra spel....vad har du för nick? Jag käner inte igen sirius iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Natural-Selection, mumma! Jag spelar också ns...skitbra spel....vad har du för nick? Jag käner inte igen sirius iallafall... Nja, jag lirar mycket på surftown och då lirar jag med nicket gamecorner.tk . Men ska snart ändra till sirius@gamecorner.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts