_alick_ Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 i red light district på första ön.. bakom första gömstället, i "parken" där man får telefonuppdragen från diablo-gängets ledare Okej då ska jag kolla där. Tack!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
88-ball Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 (redigerad) Jag har det GTA 3 på PS2. Jag är på ett uppdrag som man gör åt joey tror jag att han hette. P.S har inget minneskort Redigerad 9 december, 2003 av 88-ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krabba88 Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Jag har det GTA 3 på PS2. Jag är på ett uppdrag som man gör åt joey tror jag att han hette. P.S har inget minneskort Det var det mest onödiga inlägg jag någonsin har sett! (Eller kanske inte) Vad menas?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts