Jump to content

Problem på PS2

Sylt-Tomten
 Share

Recommended Posts

Jag har problem med Vice City på min ps2a. Ibland (rätt ofta faktiskt) hinner inte texturer laddas, så när man spelar försvinner ibland hela hus(!) eller gatan man kör på. Detta händer oftast när man kör snabba fordon som tex pcj 600, eller helikoptrar. Sedan helt plötsligt kan det komma upp en ruta där det står "Loading..." (också när man kör snabba fordon).

Jag hade samma problem när min ps2a krashade (fick en ny på garantin). Sedan var det frid och fröjd i några månader, men samma problem uppstod igen.

:'(

Någon mer som har detta problem?

Någon som hittat en lösning?

Vad är det fel på? (Spelet/Maskinen?)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Felet är att det är ps2. Skaffa pc!

Det är väl något fel på din nya ps2a också...

hehe, har du spelat på ps2 då? ;)

jag klarar iaf inte av o spela med tangentbordet... ;)

tänker dock köpa denna, så kanske jag kan vara med på world online utan att behöva skämmas ;)

oj glömde länken hehe Spelbutiken

Redigerad av Sylt-Tomten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...

Men vad fan skyller ni på PS2:n för!!!!!! Jag har exakt samma problem. Det kommer till och med vatten över hela spelet och kompassen försvinner. Men det är vice city skivan som repad eller något fel på. Ta LITE tandkräm och täck igen torka och skjölg. Nu ska det fungera men det är inte Ps2:et som är fel på!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor