Sylt-Tomten Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Jag har problem med Vice City på min ps2a. Ibland (rätt ofta faktiskt) hinner inte texturer laddas, så när man spelar försvinner ibland hela hus(!) eller gatan man kör på. Detta händer oftast när man kör snabba fordon som tex pcj 600, eller helikoptrar. Sedan helt plötsligt kan det komma upp en ruta där det står "Loading..." (också när man kör snabba fordon). Jag hade samma problem när min ps2a krashade (fick en ny på garantin). Sedan var det frid och fröjd i några månader, men samma problem uppstod igen. :'( Någon mer som har detta problem? Någon som hittat en lösning? Vad är det fel på? (Spelet/Maskinen?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Felet är att det är ps2. Skaffa pc! Det är väl något fel på din nya ps2a också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 7 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 (redigerad) Felet är att det är ps2. Skaffa pc! Det är väl något fel på din nya ps2a också... hehe, har du spelat på ps2 då? jag klarar iaf inte av o spela med tangentbordet... tänker dock köpa denna, så kanske jag kan vara med på world online utan att behöva skämmas oj glömde länken hehe Spelbutiken Redigerad 7 september, 2003 av Sylt-Tomten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 (redigerad) Du hanterar väl din PS2 på fel sätt, spelar repiga skivor osv. Då blir der fel på maskinen till sist... och då får den svårigheter att läsa skivor! Redigerad 7 september, 2003 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 7 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Jag hanterar nog min ps2 bättre än de flesta inget spel jag äger har även den minsta repa... det är nog fel på konsolen och det värsta är att garantin har gått ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Till VC är det bara fördel att ha en analog kontroll. Nästan bara.. Eller iaf när man flyger. Humpf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 8 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 japp min adapter skall komma i veckan, då skall det spelas! (jag kanske tom köper vc(!) om det funkar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Men vad fan skyller ni på PS2:n för!!!!!! Jag har exakt samma problem. Det kommer till och med vatten över hela spelet och kompassen försvinner. Men det är vice city skivan som repad eller något fel på. Ta LITE tandkräm och täck igen torka och skjölg. Nu ska det fungera men det är inte Ps2:et som är fel på!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice Master Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Har du brända spel kan det också bli så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 5 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 hmm jag tror det kan bero på att det kommer damm in i maskinen som lasern sedan bränner fast på skivan, när man spelat ett spel mycket och tar ut skivan och kollar under så ser man en massa små prickar, som man kan torka bort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts