Micke = GTA GALEN Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 ok nu skapar jag en VÄLDIGT onödig topic men jag undrar varför många hatar hultenius..... han e väll snäll ? :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Det är bara cp-barn som hatar honom Vet inte varför...de tycker väll att de har blivit orättvisst behandlade Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Skribb fick en knäpp när Hultenius tog bort Spam avdelningen. Det är iallafall vad jag förstått. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Jo det är en lång historia. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 7 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 ok.... :"> förlåt att jag skapade denna VÄLDIGT ! onödiga topicen om det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Utan onödigt småprat bekräftar jag att "onödig topic" passar in och låser den därmed! *låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts