LoneWolF Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 På vilken ö är lättast att klara dessa uppdrag på? Paramedic Mission Vigilante Mission Pizza Delivery Mission (Vilken pizzeria är bäst?) Firefighter Mission Jag har inte gjord dessa uppdrag, det är därför jag undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Paramedic är lättast att göra vid sjukhuset intill småbåtshamnen på första ön, vigilante gjorde jag på den andra ön och det funkade alldeles utmärkt. Pizza uppdragen är lättast att göra på första ön eftersom det inte finns några gäng som man är ovän med där. Firefighter uppdragen gjorde jag på den andra ön och jag klarade level 12 på första försöket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Paramedic: Ocean Beach Vigilante: Escobar International Airport (Försök få så att bilarna kommer upp vid landningsbanorna, då blir det skitenkelt! ) Pizza: Den närmast Leaf Links på första ön! Firefighter: Downtown! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 jag gjorde allt på första ön på grund av ett visst gäng som irriterade mig ganska mycket... hade kommit till level 11 vigliante och blir utdragen ur bilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 17 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2003 jag gjorde Vigilante Mission vid andra ön.. med pannsar vagn lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts