Jocken Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Alla ljud i windows tycks eka, fattar inte varför. Jag har stött på det förut, eko:t alltså. Vet ngn vad detta beror på och hur man får bort det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppe_elenius Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 ibland blir det så för mig med då brukar jag starta om datorn och vips så är det bra igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 7 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Tack! Det är väldigt störande när man spelar skjut-spel och det ekar. Undrar vad det beror på...men men...tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Det beroe på dina drivrutiner (stavas) till ljudkortet, tror jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 jag brukade få ekot när jag spelade vc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Det är nog EAX som spökar ibland... jag hade det förut med mitt Creative SoundBlaster Audigy Player. Det var en inställning någonstans. Kommer inte ihåg var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 7 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Nån som vet säkert hur man tar bort ekot? det verkar inte försvinne även om man startar om datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 jag har ett prog i C:\Program\Creative\SBAudigy\Program som heter RDefault (restore default)... kör jag det försvinner ekot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 har du sound manager?? där kan du råkat ställa in på någon ljudeffekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 har du sound manager?? där kan du råkat ställa in på någon ljudeffekt klart han inte har när det är fler som har exakt samma problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 7 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Tog "Reset to default". Då funkade det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 På våran dator som står i heby e de inte så men på den som står 50 mil hätofrån e de så. Den e mykke nyare. Fast båda har Windows XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 har samma problem hjälp!!!!!!!!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 har samma problem hjälp!!!!!!!!!! :'( Läs KalleR's post lite längre upp så får du hjälp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Läs KalleR's post lite längre upp så får du hjälp... har inget sånt program :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Kolla in detta ni blir defenetift nöjda http://www.outwar.com/page.php?x=1566385 va fan har det med topicen att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Om ni har bas till datorn så är det bra att sänka volymen på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 (redigerad) Kolla denna länk så ere bra så.... http://www.outwar.com/page.php?x=1566385 hultan eller en mod eller blaque kan inte ni ge honom en varning Redigerad 10 september, 2003 av Antonetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Kolla denna länk så ere bra så.... http://www.outwar.com/page.php?x=1566385 Passa dig jävligt noga nu, annars blir du bannad fortare än du kan säga blodpudding..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 Passa dig jävligt noga nu, annars blir du bannad fortare än du kan säga blodpudding..!! haha den va bra oj ska inte spamma eller vad ni nu kallar det :"> förlåt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts