GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Var det nån som såg filmen Scarface igår på trean? Den liknade GTA3 Vice City väldigt mycket. Den handlar om Tony (spelad av Al Pacino), en fattig flykting i Miami och det enda som lönar sig är brott. Dom spelade även låtarna I`m hot tonight och She`s on fire som Flashback fm spelar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Jag såg bitar och hörde låtarna!! Men dom tar ju "saker" från filmer och gör om till spel (gta 3) de är mycke som påminner av vissa filmer!! Men kan hålla med om att de liknar VC´s handling!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Jag såg den... Jag tänkte på gta när jag hörde "im hot tonight" Men det e sant...man jobbar i en kiosk...får kontakter....äger allt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Det e coolt det stod i en tidig nyhet att dom tog insperation från ScarFace bland annant.. så det e inte så konstigt.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Det e coolt det stod i en tidig nyhet att dom tog insperation från ScarFace bland annant.. så det e inte så konstigt.... Här är nyheten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Ja.. det var den jag menade.... Miami vice vad e det för film?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Det är en serie från 80-talet som har gått på tv för inte så länge sen!! Suger totalt!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Har du någon bild? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Nä, men sök på google på Miami vice!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Han till höger har samma kläder som Vercettì Höger gubben! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Undra om Tommy´s partner ser ut som han till vänster Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Ja det kanske han gör skulle va COOLT fast varför just ta kläder från miami vice när det finns bättre .... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Vet inte, man hade ju skit fula kläder på 80-talet!! MEN som tur är så kan man ju byta kläder utan fusk i VC!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Hallå jag gjorde en precis likadan topic http://www.gtasajten.com/forum/invboard/in...2c2d78787552258 hehe! arman jayleno88@hotmail.com http://www.grandtheftauto-vc.cjb.net Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Hehe 2st topicar om samma sak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 10 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2004 (redigerad) Det är en serie från 80-talet som har gått på tv för inte så länge sen!! Suger totalt!! Det gör det f*n inte! EDIT: Förlåt alla! Glömde helt av alla att denna topic är 2 år gammal! Plz kan inte någon moderator eller Admin ta bort alla inlägg som postats nyligen... Redigerad 10 april, 2004 av don_salvatore87 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2004 Inte hur jag fattar hur man kan missa att en topic är över ett år gammal men.. Man måste ju letat jävligt långt bak i bland sidorna för att hitta den.. Jaja, jag ska ränsa upp i topicen och låser den tills vidare.. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts