MP5 Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Förlåt om jag skapar en tråd som handlar om "kriget". Men vi har beslutat på n0llans forum att ingen vill bråka mer. Det är bara onödigt och leder ingen vart och det är mycket bättre om alla är vänner. Så kan inte allt bråk sluta och fred skapas över internet. Det är mycket bättre att vara vänner än att snacka skit om alla, och det uppstår totalt onödiga konflikter. We shall find peace. We shall hear the angels, we shall see the sky sparkling with diamonds. Anton Chekhov (1860-1904) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Förlåt om jag skapar en tråd som handlar om "kriget". Men vi har beslutat på n0llans forum att ingen vill bråka mer. Det är bara onödigt och leder ingen vart och det är mycket bättre om alla är vänner. Så kan inte allt bråk sluta och fred skapas över internet. Det är mycket bättre att vara vänner än att snacka skit om alla, och det uppstår totalt onödiga konflikter. We shall find peace. We shall hear the angels, we shall see the sky sparkling with diamonds. Anton Chekhov (1860-1904) Make love, not war! Någon under 60-talet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Förlåt om jag skapar en tråd som handlar om "kriget". Men vi har beslutat på n0llans forum att ingen vill bråka mer. Det är bara onödigt och leder ingen vart och det är mycket bättre om alla är vänner. Så kan inte allt bråk sluta och fred skapas över internet. Det är mycket bättre att vara vänner än att snacka skit om alla, och det uppstår totalt onödiga konflikter. We shall find peace. We shall hear the angels, we shall see the sky sparkling with diamonds. Anton Chekhov (1860-1904) Mycket vist sagt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Låter mycket bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Eftersom förra topicen blev låst så kommenterar jag MAFIA_KING's post här istället. Varför PM:ade du då mig här och sa att du ville bli unbanned va? Och du sa själv till skribb att du ville bli bannad! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Eftersom förra topicen blev låst så kommenterar jag MAFIA_KING's post här istället. Varför PM:ade du då mig här och sa att du ville bli unbanned va? Och du sa själv till skribb att du ville bli bannad! Verkar bli lite "sanningens minut" över den här och den förra topicen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Förlåt om jag skapar en tråd som handlar om "kriget". Men vi har beslutat på n0llans forum att ingen vill bråka mer. Det är bara onödigt och leder ingen vart och det är mycket bättre om alla är vänner. Så kan inte allt bråk sluta och fred skapas över internet. Det är mycket bättre att vara vänner än att snacka skit om alla, och det uppstår totalt onödiga konflikter. We shall find peace. We shall hear the angels, we shall see the sky sparkling with diamonds. Anton Chekhov (1860-1904) Bra! Vi sköter vårt och skribb och co. sköter sitt hädanefter då!?.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 (redigerad) Bra! Vi sköter vårt och skribb och co. sköter sitt hädanefter då!?.. Make posts, not spam! Pico, 1990 - ? Redigerad 6 september, 2003 av Pico Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 (redigerad) Jo det blir bättre med fred. *Edit* Hoppas topicar som "Vilket forum är bäst" och liknande inte skapas mer också. Redigerad 6 september, 2003 av GTA3 freak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 make war not love närå men bra at det blev fred Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 mp5 är en peace maker (stavningen kan vara usel ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Make posts, not spam! Pico, 1990 - ? Haha, väldigt kul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2003 Haha, väldigt kul Den var skön!! Den va skön _-MadeMaN-_ - 1867 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Dog du 1867? Vi har ett spöke på GTAsajten! Hahahahaahaha! Så kul! Alla älskar väl Crice?-Hultan 1985-? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Dog du 1867? Vi har ett spöke på GTAsajten! Hahahahaahaha! Så kul! Alla älskar väl Crice?-Hultan 1985-? Asroligt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Asroligt... w0rd skitkul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Jättekul *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts