BTBoresund Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Som ni kanske vet så komer ju The Sims 2 ut någon gång under våren 2004. Jag är bara nyfiken på hur många som har tänkt att köpa det! MVH BTB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 kanske att ja kommer å köpa de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 ABSOLUT INTE.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Verkligen INTE! 1:an var skittråkig och jag tror inte 2:an kommer att vara mycket roligare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Nej! ------ Bara jobbigt att mata vuxna människor som beter sig som två-åringar som inte ens fattar att gå på toa själv ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 7 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Nej! ------ Bara jobbigt att mata vuxna människor som beter sig som två-åringar som inte ens fattar att gå på toa själv ( ) Så kommer det inte att bli i 2:an dom kommer att vara mycket mer inteligenta, och så är det ju en helt ny 3D motor som gör att man kan soma nästan som man vill ! och man kan ha 4 vånings hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Så kommer det inte att bli i 2:an dom kommer att vara mycket mer inteligenta, och så är det ju en helt ny 3D motor som gör att man kan soma nästan som man vill ! och man kan ha 4 vånings hus. nepp, bara tre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Jag ska kanske köpa det. Filmen är då bäst hittils Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Jag hatar The Sims men jag kommer nog att köpa det !! Eftersom så mycket är ändrat och förbättrat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 BTB where have you been!? Skönt att ha dig tillbaks, är inte så värst säker om jag ska köpa det men det verkar bli väldigt bra (så antagligen ja). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Såklart jag kommer att köpa Sims 2 (Synd att det dröjer så länge bara tills det kommer ut...läste på den sida att det skulle komma ut 15/2-04 om allt gick som planerat ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 7 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Ingenting är bekräftat, man kanske kan ha källare också Nej jag menar att man kan ha 3 våningar plus att man kan bygga plat tak på också som man kan gå upp på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 kan nån nån bra sida som man kan få se lite hur de ser ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 kan nån nån bra sida som man kan få se lite hur de ser ut? Påden här sidan finns det ganska mycket bilder på The Sims 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Tjejen är ett sims freak (hon har alla tillägg, ORGINAL!! ) och hon har fått mig att spela lite så det kommer väl ligga i cdspelaren om ett par månader... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Tjejen är ett sims freak (hon har alla tillägg, ORGINAL!! ) och hon har fått mig att spela lite så det kommer väl ligga i cdspelaren om ett par månader... ahh vad är det jag hör... värsta sims hataren spelar sims Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 f*n va grymt de kommer å bli... ska köpa de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Stell: Man kan hmhmm:a i Sims 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts