Erik HK Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 om man har gjort ett java-applet, kan man få in det i mobilen då med hjälp av data-kabel? Det skulle vara coolt om det funkade!! Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 ja d går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 ja d går Sluta med det där lunar-språket, det gäller inte bara dig, utan jag har sett många andra använda lunar-språket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 om man har gjort ett java-applet, kan man få in det i mobilen då med hjälp av data-kabel? Det skulle vara coolt om det funkade!! Nån som vet? finns det data kablar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Sluta med det där lunar-språket, det gäller inte bara dig, utan jag har sett många andra använda lunar-språket! lunar språk??? tycker inte ja de e. bar aförkortningar om man inte orkar skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 finns det data kablar?? Ja det finns t.ex på www.webhallen.se! Sen finns det ju i dom flesta telefon butiker t.ex telia och geab the phonehouse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Sluta med det där lunar-språket, det gäller inte bara dig, utan jag har sett många andra använda lunar-språket! Sluta med att vara så där petig, det gäller inte bara dig, utan jag har sett många andra vara onödigt petiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Sluta med det där lunar-språket, det gäller inte bara dig, utan jag har sett många andra använda lunar-språket! måste bara tillägga en sak..vadå lunarspråk? precis som gurgel säger, det är ju bara förkortningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Håll er till trådens ämne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts