Jump to content

Telia gillar inte msn

LoneWolF
 Share

Är nogon mer här drabbad? (Se posten)  

39 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nu är jag riktigt jävla arg (ursäkta språket).

När jag skulle skicka ett dokument till en vän via msnmessnger, vad *** händer då? JO!! INTE ETT SKIT!!

Jag får bara upp detta meddelandet: Det gick inte att skicka filen eftersom nätverksanslutningen är spärrad. Kontakta din nätverksadministratör eller Internet-leverantör, de kanske kan aktivera funktionen för filöverföring.

Såhär kan de FAN inte göra!!

Jag har telia adsl....är det någon mer som är drabbad?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm... jag kanske kokade över i onödan...det kanske bara är ett driftfel någonstans... men "Det gick inte att skicka filen eftersom nätverksanslutningen är spärrad. Kontakta din nätverksadministratör eller Internet-leverantör, de kanske kan aktivera funktionen för filöverföring" låter verkligen som om telia har blivigt riktigt onda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm... jag kanske kokade över i onödan...det kanske bara är ett driftfel någonstans... men "Det gick inte att skicka filen eftersom nätverksanslutningen är spärrad. Kontakta din nätverksadministratör eller Internet-leverantör, de kanske kan aktivera funktionen för filöverföring" låter verkligen som om telia har blivigt riktigt onda.

så har det stått för mig också om du har brandvägg kolla den om inte testa att starta om datorn funkade för mig

Redigerad av Tyrone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 months later...
Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...