kattälskaren Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 här kan ni snacka om allt om the simsthe sims är mitt favoritspel(jag gillar okså gta vicecity j*vilt mycket) nu ska jag spela sims. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 the sims var kul den första veckan efter det blir det så tråkigt. Sims är för lätt, när man har bästa jobbet och allt så finns det ingen mening med att spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Så jävla jobbigt spel. Gubbarna måste ju käka och ha kul hela tiden. Det finns inga helger eller lov så man kan inte ha fest. Och så måste man ha femtielva vänner för vissa jobb och det är asjobbigt att ha kvar vännerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Skitspel... (Går inte forumklockan lite fel igen?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Samma visa varje gång, jag ser reklamen och springer och köper det, spelar i några dagar sen ligger spelet bara i nån låda! Ja, det är jälvligt jobbigt när gubbarna ska hålla på, man orkar typ inte mata dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Köpte The Sims för något år sen, bara för att testa hur spelet var. (Eftersom att så många snackade om det.) Efter en vecka spelade jag aldrig spelet igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts