Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Vet nån hur f*n man flyger Dodo på ps2?? En kille har ju flugit i över 2 minuter och jag har flugit 10 sekunder!!! Kan nån hjälpa?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Det är väl samma som på PC bara att det är andra knappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Jag kollade på din sida men de funkar inte på ps2!! Den ligger plant i luften sen bara dimper den ner i marken, och den förstörde min Infernus när den landade!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Jag kollade på din sida men de funkar inte på ps2!! Den ligger plant i luften sen bara dimper den ner i marken, och den förstörde min Infernus när den landade!! Det är la bara att sno en ny!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Jag kollade på din sida men de funkar inte på ps2!! Den ligger plant i luften sen bara dimper den ner i marken, och den förstörde min Infernus när den landade!! Ska du begära skadestånd för missödet med infernusen? LOL När du kommit upp i luften ska du räta ut planet så det flyger helt rakt, låt planet sjunka mot marken men rör inga andra knappar förutom gasen då ska dodon flyga uppåt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts