Noxzist Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 hallå! jag kan inte hitta dom här bilarna på sunshine autos...... VOODOO CUBAN HERMES CADDY BAGGAGE MR. WHOOPEE Vet ni var dom finns om dom är parkerade på något särskilt ställe?!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 mr.woppie - står vid cerry poppins, om du köpt det. Caddy - en golf bil, finns en i busken närmast fyren eller så kör dom ibland omkring vid golfbanan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Finns bilder på alla bilar här på GTasajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Cuban hermes, bilen med flammor där fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Voodoo - Finns i Little Haiti, en lång, röd och vit raggarkärra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 6 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 cerry popins? inte för att jag inte kan alla namn.....hur ser det stället ut?!.. tack jag hittade caddy:n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Mr. Whoope är en glassbil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 (redigerad) cerry popins? inte för att jag inte kan alla namn.....hur ser det stället ut?!.. tack jag hittade caddy:n! Cherry Poppers: Mittemot någon av broarna när man ska till andra ön, två garagedörrar... Redigerad 6 september, 2003 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Poppers tror jag det heter faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 (redigerad) Poppers tror jag det heter faktiskt. Ja, stället heter Cherry Poppers! Redigerad 6 september, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 6 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Little Haiti...vet jag inte vad det är för något ställe, men nu har jag bara:' VOODOO BAGGAGE Kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Baggage: Voodoo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Baggage finns på flygplatsen! Voodoo finns i Little Haiti, utanför Auntie Poulet's hus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 (redigerad) Baggage, finns på flygplatsen, dom åker runt där... EDIT: TobbeH och Pico var före Lol vad jag är sega asså Redigerad 6 september, 2003 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 6 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Tack alla som har hjälpt mig!! nu är jag klar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Vad bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts