saffecool Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 kan man ändra Video Memory eller (jag undrar för mitt vc funkar inte annars) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Till grafik kortet? Nae, det är redan maxat...förklara lite bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 I BIOS kanske du kan ställa in det (det finns nästan inte två bios som är likada ). Var det de du menade? Eller har ditt grafikkort för lite minne så, ja, köp nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 kan man ändra Video Memory eller (jag undrar för mitt vc funkar inte annars) nej, du har för dåligt grafikkort.. dags att köpa nytt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 6 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Ska kolla i BIOS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts