Cqua Skrivet 13 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2002 Hur tar vissa screenshots under spelet ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2002 print screen knappen, och klistra in i paint Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 16 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2002 ah men tänk på att klistra in dom i tex paint Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Det var ett halvårsedan den här topicen startade Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Det var ett halvårsedan den här topicen startade Du som har hängt med ett par månader borde väl veta att vi inte gillar att folk drar upp gamla topics bara för att kommentera att de är gamla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Nää... det viste jag faktiskt inte. Sorry.... :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Nää... det viste jag faktiskt inte. Sorry.... :'( då skulle jag kunna dra upp den första topicen och säga: Nu har jag dragit upp den första topicen, vad kul att få göra en post i den! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 (redigerad) då skulle jag kunna dra upp den första topicen och säga: Nu har jag dragit upp den första topicen, vad kul att få göra en post i den! Det gjorde mademan, numera är topicen låst och ligger gömd i Forumändringar. Redigerad 23 februari, 2003 av Arvid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Det gjorde mademan, numera är topicen låst och ligger gömd i Forumändringar. det gör väll inget om man svarar i en topic som ingen har svarat i...alltså om en kille frågar: fläkten i datorn låter som en brandbil....sen skriver han hjälp miG! 5 ggr...och topicen e bara en månad gammal...då borde man väll få svara??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 det gör väll inget om man svarar i en topic som ingen har svarat i...alltså om en kille frågar: fläkten i datorn låter som en brandbil....sen skriver han hjälp miG! 5 ggr...och topicen e bara en månad gammal...då borde man väll få svara??? Jag tycker att det är helt ok att dra upp en gammal topic om man har nåt vettigt att skriva i den, vill man däremot bara kommentera att den är gammal så är det helt onödigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts