MattiaSS Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 (redigerad) Är det bara jag som har märkt att man hör nya kommentarer från fotgängarna hela tiden ju mer man spelar alltså även efter 50-60 timmmars spelande? Har också märkt att tommy slåss som den värsta kung fu fightern, samtidigt som han ger någon på käften med nävarna svingar han ena benet i magen på en annan. Likaså den danska skallen han ger är mkt vacker När man kör fusket instant health kan man ju kosta på sig att gå fram till ett gäng tungt beväpnade kubaner o starta ett hederligtknytnävsslagsmål, eh När man spelade "riktigt" ville man ju inte gärna hamna i de situationerna precis. Jaja bara en lite reflektion som sagt.... Redigerad 5 september, 2003 av MattiaSS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Är det bara jag som har märkt att man hör nya kommentarer från fotgängarna hela tiden ju mer man spelar alltså även efter 50-60 timmmars spelande? Har också märkt att tommy slåss som den värsta kung fu fightern, samtidigt som han ger någon på käften med nävarna svingar han ena benet i magen på en annan. Likaså den danska skallen han ger är mkt vacker När man kör fusket instant health kan man ju kosta på sig att gå fram till ett gäng tungt beväpnade kubaner o starta ett hederligtknytnävsslagsmål, eh När man spelade "riktigt" ville man ju inte gärna hamna i de situationerna precis. Jaja bara en lite reflektion som sagt.... Vad säger fotgängarna för nåt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Är det bara jag som har märkt att man hör nya kommentarer från fotgängarna hela tiden ju mer man spelar alltså även efter 50-60 timmmars spelande? Har också märkt att tommy slåss som den värsta kung fu fightern, samtidigt som han ger någon på käften med nävarna svingar han ena benet i magen på en annan. Likaså den danska skallen han ger är mkt vacker När man kör fusket instant health kan man ju kosta på sig att gå fram till ett gäng tungt beväpnade kubaner o starta ett hederligtknytnävsslagsmål, eh När man spelade "riktigt" ville man ju inte gärna hamna i de situationerna precis. Jaja bara en lite reflektion som sagt.... jag som tycker att dom säger precis samma sak hela tiden... och att han slåss jättedåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 jag som tycker att dom säger precis samma sak hela tiden... och att han slåss jättedåligt nä ja precis!!!! Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts