MAFIA_KING Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 skjut??du menar sköt på skribb va? bra gör fler sånna skicka några till mig på msn msn:kalle_planka_satt@hotmail.com Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 skjut??du menar sköt på skribb va? bra gör fler sånna skicka några till mig på msn msn:kalle_planka_satt@hotmail.com hallojo! jag är banned där, eller vadå ska jag skicka dom till dig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Nej, skärp er nu! Här klagar vi på att de snackar medlemmar där snackar skit om GTAsajten och så gör ni det samma om dem. Visa att vi är mer seriösa och mogna än vad de är, annars få vi stänga tråden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 jag har varit tills jag blev bannad för att hah skickat ett fult pm till han det va bra iaf tur att jag försvann där ifrån den där j*vla skribb kan dra och hänga sig!!!! jag tycker han e en j*vla tönt bara för att Spam forumet försvann. visst var Spam forumet roligt ibland fast jag satt mest på mafia och gta vc. hans forum e sämst! han har en sk *underjord* som bara supermembers kan komma åt. jag vet det lösenordet det är :fliufulz. kolla in hans fuuuuula sida.. och förlåt hultan, kalle r, blaque, stellhell, mister whoopee, m.m att jag var på hans jä*vla tönt forum. (förlåt för alla svär ord men jag ville bara säga det) och jacker kan du inte ta på bilden istället? jag e bannad så jag kan inte se för att jag inte kan se alltså inte för att jag vart bannad) Håll käft, Mafia king det är inte så konstigt att du blev bannad därifrån. Du skrev ju inlägg nästan hela tiden när du var inloggad. Och dom flesta inlägen var onödiga. Och så att du ville bli bannad därifrån Hultan: Dom flesta har slutat snacka skit om gtasajten. Jag har inte sett nått sånt på flera dagar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 (redigerad) Håll käft, Mafia king det är inte så konstigt att du blev bannad därifrån. Du skrev ju inlägg nästan hela tiden när du var inloggad. Och dom flesta inlägen var onödiga. Och så att du ville bli bannad därifrån Hultan: Dom flesta har slutat snacka skit om gtasajten. Jag har inte sett nått sånt på flera dagar. MP5@mmm fast jag skickade ett pm till skribb sen fast chrille jag ksa inte säga ngt mer förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt blaque@sry blakke skall inte upprepas :"> Redigerad 6 september, 2003 av MAFIA_KING Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Jag är helt på GTAsajtens sida! ... jag ska nog gö så att jag blir borttagen därifrån ( ). Jag vill inte snacka skit om dom, men jag tycker inte bra om dom! ..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 @Pico: Lugna ner dig. Nyss tyckte du att forumet var skithärligt men sen blev det visst skit på bara några timmar... Grrr jag har damp Nej men jag tar det lite lugnare... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Det här skrev jag i PM till skribb http://invisionfree.com:54/19/132/emo/rifle.gif :skribb2: Bara för att de tog bort Spam-forumet.... jag tyckte du verka schyst! :fu: :@ :wtf: IDIOT BÖÖÖÖÖÖG!!!!!! Jag vet att jag kommer bli Bannad nu (vilket jag vill!) :gonatt: :skribb2: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Väldigt onödigt. Det var ungefär sådär skribb gjorde innan han blev bannad, varför göra likadant? Låt GTAsajten vara ett mognare forum än skibbs. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts