Zane Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Att min sida nu har öppnat igen efter några dagars trasighet. Så kommer nu även jag börja göra bannerbyte har undertiden redan samlat på ca 4000 bannervisningar sammanlagt på andra sidor så jag räknar med lite fler besökare. Om nån skulle vara intresserad så maila mig så kan vi kanske byta. Anledningen av att jag skriver här är för att sidan inte har nått om gta alls att göra [förrutom spel då] det kommer istället handla om spel, grafik och allmänt babbel så plz besök min sida HÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 hurra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 hur fick du .com address , betalar du för den eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Japp, det gör han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Här är en bra sida, billig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 5 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 jo precis pst har webcows.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 99 kronor är bäst 99 / månaden MySQL oändlig trafik 100mb nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 99 kronor är bäst 99 / månaden MySQL oändlig trafik 100mb nått sånt Själv tycker jag att http://www.cliche.se och http://www.1place2u.com verkar skitbra! Funderar på att regga mig på någon av dom 2 för att lägga upp min framtida programmerings-sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 5 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 har hört att dom luras när det gäller oändlig trafik det är oändligt av deras isp tillåter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vampire Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 snart öppnar mitt forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 6 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 problemet nu är väl att få ihop ett nyhets skript till spelnyheterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts