danil89 Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Nu har alltså jag fixat Mafia1.1 (patchen). Tack! nu har ljudet fixat sig. Men det har kommit nya problem istället! För det första så går det inte att välja någon bil i Freeride-läget, det är bara massa text som jag tror visar filnamnen på bilarna i mappen "Models". När man trycker på en av filnamnen så låser sig spelet. För det andra så går det inte att låsa upp bilen på Tutorial, och på Fre så går det inte att låsa upp någon annan bil än den som man har från början. 1 framsteg men 2 baksteg! Vet någon vad det är för fel! Mafia regerar! (ändå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Skumt... Något sånt hände inte för mig när jag installera patchen... Vänta, har du köpt det lagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 5 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Nja, köpt och köpt! Jag har fått spelet av en kompis! Och det var orginal. Mafia regerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 5 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Fast jag använder en no-cd fil. Men det kan väl inte vara felet. Mafia regerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 jodå det kan visst va fel för att du har no-cd fil. testa gärna att ta bort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Yes! Nu gick det! Jag behövde bara ändra lite i (tables)mappen. Och jag har no cd filen kvar "Mafia King"! Förresten håller jag på med att skriva om hela texten till Mafia på Svenska, och riktiga bilnamn har jag också ändrat det till. När det är klart funderar jag på att lägga ut den någonstans på Internet. Kanske på en egen hemsida? Mafia Regerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts