samool Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 @ KalleR, Hultenius: verkar lite oklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 RedHat 9 <<---- Kostar pengar! RedHat 9 <<----- Ladda på ftp.sunet.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 RedHat 9 <<----- Ladda på ftp.sunet.se Söm jag skrev tidigare: Ja, det går att ladda ner RedHat gratis, men det är en väldigt begränsad version. Det följer knappt med nått! Köper man det, får man "fullversionen" eller vad man ska kalla det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 På Tal Om Linux http://www.stud.ntnu.no/~shane/stasj/div_b...bilder/145.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 På Tal Om Linux http://www.stud.ntnu.no/~shane/stasj/div_b...bilder/145.html Om du tittar efter så ser du att det är den bilden jag har i min avatar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Jag har laddat hem mandrake... Det är 3 iso filer måste man bränna ut alla?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 Jag har laddat hem mandrake... Det är 3 iso filer måste man bränna ut alla?? Ja, det måste du! Men dom ska inte vara på samma cd, en iso-fil på varje cd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 problem när jag ska instalera redhat 9... komemr så långt att den kollar igenom massa hårdvara, sen går när den kommer till skärmen går den ner i viloläge, sän händer inget mer... (eller kanske det gör, men jag ser det inte) nån som har nåt tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 Fins det nå bra program för linux... och vart kan man hitta alla dom.... såg att det fans nån win emulator vart kan man få tag på den... Sen vill jag ha nått program så jag kan ladda hem mp3z oxå.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 wine är en winemulator winex, samma sak fast passar bättre till spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2003 XmaN: http://wine.sourcefourge.org KalleR: WineX bygger på Wine, men passar som sagt till spel! (X:et står för DirectX! ) Men WineX är inte gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2003 går att få tag på lätt! mkt lätt! söök på www.google.com/linux > winex download så fick jag mitt winex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 jag har två hd i min dator 15 gb och 4 gb (lite men har inga pengar för ny) så jag undrar om jag kunde instalera linux på 4 gbaren (den är slave) jag har win98 på mastern 15 gbaren hällst ett gratis program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 jag har två hd i min dator 15 gb och 4 gb (lite men har inga pengar för ny) så jag undrar om jag kunde instalera linux på 4 gbaren (den är slave) jag har win98 på mastern 15 gbaren hällst ett gratis program. Du kan få problem med att boota från 4gb slaven... det är bättre om du skapar en partion på 4gb på 15gb:aren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 20 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2003 Du kan få problem med att boota från 4gb slaven... det är bättre om du skapar en partion på 4gb på 15gb:aren Jag fick inga problem med att boota en slave med Linux. Eller, jo, ett litet "problem", men det var bara för att jag hade glömt en sak... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts