herroz Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 jag behöver hjälp med att radera de codecs som man måste radera i Lägg Till/Ta Bort program, så att MTA fungerar (vc låser sig efter att den har laddat, det kommer inte upp så man kan välja start new game. HJÄLP snälla ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 varför skall du radera, det är vell vättre om du skaffar de senaste codecarna. Annars kan man vell gå in på movies o ta bort intro eller nåt ja vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Varför tror du att det är dina codecs det är fel på? Säger MTA-teamet att man ska det eller? JAg har massor codecs. Funkar perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 om du kör 1.1 så funkar det inte iaf så är det för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts