Mikolan Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Har nu lånat detta spel av en kompis. OjOj, bästa spelert jag spelat, jag trivs verkligen med det. nån anan som tyclker väldigt mycket om detta speL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 jag är ett stort Final Fantasy Fan har klarat: FF MQ Snes FF I Nes FF II Nes FF III Nes FF IV Snes FF V Snes FF VI Snes & Playstation FF VII Playstation (min favorit) FF VIII FF IX FF X håller på med FF Tactics Advance (GBA) ska skaffa FF X-2 när det kommer =P Har även sett några avsnitt av animen FF Unlimited men FF filmen suger inte likt spelen alls Squaresoft (SquareEnix) Rulez! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Då kanske du kan hjälpa mig, hur ska jag göra när jag möter Seymour, tredje gången? han gör bara mig till Zombie o kör Full-Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 hmmm det var ett bra tag sen jag klarade FFX men var är den 3:e striden nånstans? är det striden uppe i berget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 hmmm det var ett bra tag sen jag klarade FFX men var är den 3:e striden nånstans? är det striden uppe i berget? Ja. klarade den igår slåss nu i templet i Zanarkand mot nåt monster där, man ska gå runt på några grejer så han missar en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 JAg har klarat FFI FFIII FFIV FFVI FFX EFterssom de är de enda jag har fått tag på. 7 an verkar vara omöjlig att hitta. JAg är också ett stort FF-fan. JAg har också klarat CT som också gjorts av Squaresoft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
logik Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 det här är en gtasajt bli medlem här i stället tryck här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 (redigerad) Jag har FF I - VI på NES, o Snes roms men orkar ej spela igenom dem. @logik , nej spel foruemt handlar om SPEL, inte GTA Redigerad 8 september, 2003 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts