Wild_hawk Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 jag läste förut på ett gta forum att det var en kille som håller på att gjöra en ny ö!! till gta 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Det är många som säger att de ska göra nya öar... men tyvär så lägger dom av efter några dagar... Vi får väll hoppas på att det här är ett undantag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Jag ska göra en ny bana till GTA1 under lovet, bara en liten ö med kanske ett eller två uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Jag ska göra en ny bana till GTA1 under lovet, bara en liten ö med kanske ett eller två uppdrag. Inte ens till gta1 orkar jag modda...blir helt syrak på modding... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Jag ska göra en ny bana till GTA1 under lovet, bara en liten ö med kanske ett eller två uppdrag. Satsa på att modda GTA3. GTA 1 e lite hmmm gammalt. Det finns fler som spelar GTA3 än GTA1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Satsa på att modda GTA3. GTA 1 e lite hmmm gammalt. Det finns fler som spelar GTA3 än GTA1 GTA3 e svårt att modda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Jag har börjat lära mig main.scm nu och den är faktiskt inte alls så svår att modda som man kanske kan tro. Vi har så fina verktyg idag Här finns en bra guide för nybörjare: http://www.o-space.com/~cyq/gta3asm/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 28 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2002 synd att det inte finns nån guide på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts