ArnamidE Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 OM det är nån som vet att de finns Yamaha Aerox modell, skins eller nått till Vice city hjälp mig då att hitta den! PLZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 (redigerad) tror inte att det finns....gör en själv istället Redigerad 5 september, 2003 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 tror inte att det finns....gör en själv istället Den där moppen var ju cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 jo, en kille på www.gtaforums.com jobbar(ade?) på en iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 om nån ändå ska göra en moppe modell så kan man ju lika gärna göra den snyggatse och bästa moppen. http://www.aprilia.com/models03/scooters/dati//foto_mod_pg_110_1059385094.jpg Aprilia SR 50 LC DiTech Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 (redigerad) om nån ändå ska göra en moppe modell så kan man ju lika gärna göra den snyggatse och bästa moppen. http://www.aprilia.com/models03/scooters/d..._1059385094.jpg Aprilia SR 50 LC DiTech Ser ju ut som att man ska ha sadeln upp i röven. Och hur vet du att den är bäst? Redigerad 6 september, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 (redigerad) För att jag har testat de flesta mopparna och jag tycker att den här är den bästa. Sen har den en direktinsprutningsfunktion som gör att den accar mycket bra, och elektronisk strypning så det går att trimma den väldigt lätt. Det går bla att trimma den med en gameboy... Redigerad 7 september, 2003 av LeiF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 För att jag har testat de flesta mopparna och jag tycker att den här är den bästa. Sen har den en direktinsprutningsfunktion som gör att den accar mycket bra, och elektronisk strypning så det går att trimma den väldigt lätt. Det går bla att trimma den med en gameboy... då vet man villken moppe man ska köpa när man fyller 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Lol, trimma moppen med ett gameboy, vad fan får dem allt ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 joo, det blir en sån nu! Har tyvärr inte fyllt ännu... Gör det i november :'( kan köra i mars, då har de andra kört i ett år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts