Scotty Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Nu har Finnkampen satt igång, så jag tänkte att det skulle vara passligt med en poll, själv röstar jag Sverige, eftersom Finland har många av våra bästa sportare borta, av dem få bra som vi har haft på de senaste året... Förresten ,är det nån som kommer över till Finland för att se det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Min farsa var i Finland förra gången kampen var, och satt på en bar. Det var fullt med finska supportrar som satt och tittade på kampen på barens tv, så min farsa ville inte riktigt säga att han var svensk... Vote: Vet inte. (Bryr mig inte om sån sport.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 haha, vem vill åka över till finland o kolla finnkampen?? Sverige regerar i sport!!!! Suomi-Sverige: 5-6 dont forget it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Sverige såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Eh, menar du i herr- eller damkampen? Herrkampen vinner ju Finland överlägset medan vi kan ha en chans i damkampen... Null Vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 haha, vem vill åka över till finland o kolla finnkampen?? Sverige regerar i sport!!!! Suomi-Sverige: 5-6 dont forget it!!! Han var inte där för att kolla på kampen, han var där för att göra en helt anna grej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 ahhha, okej!! Tänkte väl det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 5 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Eh, menar du i herr- eller damkampen? Herrkampen vinner ju Finland överlägset medan vi kan ha en chans i damkampen... Null Vote. tja, jag vet inte riktigt, kanske båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 finland såklart om man kommer från finland så är det klart man vill att finland ska vinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Suomi Suomi!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Yeah! Finland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 apropå det om att finland skulle vinna. Hörde på nyheterna att Sverige ledde. Både herr och dam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 jag tror på sverige i år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts