kattälskaren Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 var finns poliskläder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 du måste klara Cop land som finns i Vercetti Estate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 (redigerad) du måste klara Cop land som finns i Vercetti Estate ...och efter det så finns dom inne på polisstationen vid Ocean Beach! Redigerad 5 september, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zorg Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Cop land är det jobbigaste missionet (tycker jag) jag va rätt smart, tog helekoptern när jag gjorde det. fasst då när jag kom tillbaka till huset så var det minnst 200poliser där (BUGG?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Det var ju svinlätt med helikoptern. Det är ju bara att landa på taket på Verceti estate och kuta igenom huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts