Emil Killerman Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 på första uppdraget skall grafiken vara sudig och bilen laggar men inget mer!!! snälla hjälp mig!!!! jag har: 1.2 ghz 512 mb ram 120 gb geforce 2 32 mb :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Jag då: Jag har. 1,70 GHZ 40 GB 256 MB ram Geforce 4 64 MB och när jag trycket på en saved game så stannar spelet (OBS! Jag Lånade den Idag av en som heter Arvid) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 på första uppdraget skall grafiken vara sudig och bilen laggar men inget mer!!! snälla hjälp mig!!!! jag har: 1.2 ghz 512 mb ram 120 gb geforce 2 32 mb :'( Ska vara suddig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 4 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 grafiken var suddig men det var en grej jag hade glömt att ställa in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Du hade glömt att stänga av trails, ser bra ut på PS2 men på PC känner man sig halvfull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emil Killerman Skrivet 5 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Du hade glömt att stänga av trails, ser bra ut på PS2 men på PC känner man sig halvfull. jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 geforce 2 32 mb :'( sunkigt grafikkort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts