Zane Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 har nån testat mozilla firebird den går verkligen snabbt altså http://www.mozilla.org/projects/firebird/r...ease-notes.html testa.-.-,., Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 (redigerad) vad är bättre än IE? I firebird? Redigerad 4 september, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 4 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 jopp mycket snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 ok, ska testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 men blandannat blir ju gtasajten hel muppad och så blir vissa andra sidor också det, fast designen på webläsaren är snyggare än IE... Vote: Jag kommer att fortsätta IE, i vissa fall FireBird Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 hehe vad e mozilla o vad e firebird ? : :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 IE så länge det är gratis och bäst Ser ingen vinst på att skaffa någon annan webbläsare än IE på min windowspartition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 men blandannat blir ju gtasajten hel muppad och så blir vissa andra sidor också det, fast designen på webläsaren är snyggare än IE... Vote: Jag kommer att fortsätta IE, i vissa fall FireBird kanske därför att mozilla visar rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 kanske därför att mozilla visar rätt Japp, Mozilla visar som det ska vara. IE försöker rätta till alla fel i koden, men då blir det så att alla börjar koda fel eftersom att dom tycker det ser bra ut ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 dom flesta som gör sidor gör sidorna, och kollar på dom i IE.. ( ett par kollar med andra också ). det är därför sidorna ser bäst ut i IE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 5 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 (redigerad) det blir /muppat/ för att att den saknar java o flash plugins mm... som man dock kan installera och den är helt gratis och samtidgt den snabbaste just nu Redigerad 5 september, 2003 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Jag kör med Opera 7.. funkar helbraa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 (redigerad) använder numera bara firebird... så mycket bättre än IE.. men ibland använder jag IE till vissa saker... men det e inte ofta Redigerad 6 september, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 jupp Firebird e superbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Har nån nån direktlänk till nerladdning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 15 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 http://ftp.mozilla.org/pub/firebird/releas...0.6.1-win32.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 med några extensions är Firebird den absolut bästa webläsarn enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 vilka använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts