Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Om 9 dagar släpps Vicecity i USA, då kommer vi få rcensioner utav bara H-vete!! Och om 19 dagar kommer Vicecity hem till mig och då kommer de bli sömnlösa nätter!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Om 9 dagar släpps Vicecity i USA, då kommer vi få rcensioner utav bara H-vete!! Och om 19 dagar kommer Vicecity hem till mig och då kommer de bli sömnlösa nätter!! härligt härligt !!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Hoppas de inte dröjer lika länge med PC-versionen som med GTA3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Man har väl PS2 och får spelet 8 November!! Men en sak jag är orolig över är att de har inte nämts nånting om hur blodigt spelet är!! Men Rock* slänger väl ändå inte bort en sån fin tradition?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Kommer det finnas tåg och tunnelbana? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Kommer det finnas tåg och tunnelbana? ja det kommer det och buss!! och taxi och limo som man kan åcka i allså att man betalar för att åcka taxi och limo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 ja det kommer det och buss!! och taxi och limo som man kan åcka i allså att man betalar för att åcka taxi och limo Hoppas man kommer kunna gå runt inne i tåget eller köra det själv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Undra hur brandbilsuppdragen kommer vara...man kanske kommer kunna släcka hus....(förflugen tanke) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Tycker inte om att R* har tagit nästan exakt samma brandbil som i gta3!!! Jag som går räddningsgymn och som är väldigt insatt i brandförsvar och sånt tycker att dom ska ha fler blixtljus på alla utryckninsfordon i spelet!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Tycker inte om att R* har tagit nästan exakt samma brandbil som i gta3!!! Jag som går räddningsgymn och som är väldigt insatt i brandförsvar och sånt tycker att dom ska ha fler blixtljus på alla utryckninsfordon i spelet!! Hur gammal är du Simon_ume?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 16!! hurså?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Hmm... okej...hmm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 VADÅ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Seså seså Så sur behöver du inte bli Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Va f*n menar du då?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Jga tror att han tror att du tror att R* inte har gjort gta3.. eller nått såmt.. Ojj, blev en del tror.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 I så fall är han dum i huvet!!!!!!!!!! jag spelar GTA 3 minst 5 timmar om dan!!! Jag tycker bara att dom har tagit exakt samma brandbil från GTA3 och slängt in i VC (dom har ändrat lite form). Och motorljuden har oxå fått hänga med i VC! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Jga tror att han tror att du tror att R* inte har gjort gta3.. eller nått såmt.. Ojj, blev en del tror.. Om du tror det är du dum i huvet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Stellhell sa de så!!! Men va fan menade du?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Du behöver inte vara så sur, men jag bara fick en känsla av att du var 13 eller 14... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts