AE_Dave Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Ska köpa ett nytt moderkort vad rekommenderar ni? Själv är jag inte speciellt bra på att veta vilka som är kraftiga och vilka som fjäskar ihop efter några timmars Unreal 2 lirande!? Ni skulle vara skit schyssta om ni kunde rekommendera något som inte kostar allt för mycket (helst under 2500 :- (har inte mer än så) och klarar av de lite nyare spelen och 3D modell programmen (t.ex. Cinema 4D och sånt liknande.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Epox! socket A, se till att köpa en AMD socket A bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 AE_Dave, vad för Processor ska användas på kortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Epox iaf, dom brukar ha bra kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Tänk på att moderkortet måste passa till din dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 Ah... det är lugnt, köpte en nyss på stan och köpte ett och det blev jättebra. Tack för hjälpen. (Jag frågade försäljaren efter en bra Epox med AMD socket A eller vad det nu var hehe och så visade han mig en som jag (förstås) köpte och den fungerar hittils bra.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 (redigerad) Lugnt, Visa. Jag skrev upp all hårdvara sånt som jag hade i datorn, visade försäljaren och frågade om han hade nåt AMD kort under 2500 :- hehe. Hehe jag är ju inte hur blåst som helst heller! Redigerad 6 september, 2003 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts