Leone Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Var kan jag få tag på Gta2 themet? Alltå, själva signatur låten? Posta en länk här snälla! Eller ladda upp den om ni har den! Jag har Gta2, men jag lyckas inte hitta filen! :'( Hjälp! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 (redigerad) GTa2 themet finns på skivan... minns inte vad den heter men det är inte någon av siffrorna tx. "05" det är radiokanaler... Edit: Filen heter "A.waw" och finns i mappen GTAudio. Redigerad 4 september, 2003 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 4 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Tack, jag hittade filen, men det hörs ingenting när jag spelar upp den! Ljudet spelas upp i ½ sekund, utan att det hörs någonting, och sedan stoppas ljudet. Vad ska jag göra nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Märkligt, för mig går det utmärkt att spela alla ljudfiler på skivan , du kan ju pröva att kopiera över themet till datorn och sedan spela det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts