whazakhazahaza Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 jag vill ändra på skyltarna, lägga in saker, skriva lite äxtra klotter på dörrarna men jag får inte till dom, jag använder IMG tool eller vice TXD. jag tar fram rrn till exempel skylt på topfun bilen, jag gör den till bmp.går in på till exempel fotoshop och fixar det jag vill ändra, när jag sedan vill replacea den i img-tool eller TXD, så skall man ju först välja filen man ändrat till, men sedan skall man ju välja fil en andra gån, jag tästade och väljha samma igen då, men hur jag än gör får jag ett felmedelande...vad kan jag göra för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 (redigerad) Off topic: haha kommer du i håg ditt nick i huve... Redigerad 4 september, 2003 av XmaN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 4 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 hahahaha japp whazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawh azakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhaz akhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazak hazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakha zahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhaza hazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazahazawhazakhazaha zawhazakhazahazawhazakhazahaza´ inga fler off topics då för de skulle va kul å veta dehär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 lille krill. det skall nog finnas en fil till som är likadan till utseendet i den mappen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts