GTA_Snubbe 2 Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 de där uppdraget som man ska köra en racerbil på en bana.... hur gör man måste man komma först.... de e ju skit svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Mm, man måste vinna, cch det är rätt svårt faktiskt. Själv klarade jag det efter kanske 10-15 försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 jag kan ett fusk... men ingen vill fuska ändå men om ni vill testa de så ger jag ut det fritt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2003 Jag klarade det på första försöket...! Jag skojar inte! Är det svårt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts