itth Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 in flames är lite halvbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sadda Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 blind guardian,slipknot,metallica,queen, dia psalma, sysem of a down m.f Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Men lyssnar ingen på lil´wayne, tupac,vissa eminem låtar, och resten som spelas på POWER HIT RADIO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Men lyssnar ingen på lil´wayne, tupac,vissa eminem låtar, och resten som spelas på POWER HIT RADIO hiphop/rap lyssnar jag på men power hit radio finns inte här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Jag är inte punkare!!! Som jag sa på mIRC så lyssnar jag bara på Sum41 och Blink182 som är street punk.. Och Pink rokkar så mycket mer än Punk I LOVE PINK Vad fan är street punk?? Enligt mig är Sum41 och Blink182 nån sorts pop-rock blandning (vissa låtar är riktigt bra!). Själv har jag inte någon speciell grupp/artist som jag gillar, men U2 är bra. Wonderwall med Oasis är för övrigt en av de bästa låtarna som någonsin gjorts!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Vad fan är street punk?? Sån musik Blink182 och Sum41 spelar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 24 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2002 Sån musik Blink182 och Sum41 spelar... Jo, jag anade det... Vad jag menar är att jag aldrig hört ordet/genren förut, och jag tycker heller inte att den behövs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts