Wild_hawk Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Jag tycker Blind Guardian och Eminem vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Bloodhound gang( da roof, da roof, da roof is on fire) och Ram jam (black betty) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Cypress Hill!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Eddie Meduza ä bäst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Eddie Meduza ä bäst... Mika, du kan ta din lilla Eddie och köra upp i röven!!! Det ska ju vara punk mika eller?? hahahaha!!!!! Jag gillar Pink o Punk i allmän het typ... Jag är en all-ätare!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Linkin Park Ruuuuuuuuuuuuuuleeeeeeeeeeezzzzz!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Mika, du kan ta din lilla Eddie och köra upp i röven!!! Det ska ju vara punk mika eller?? hahahaha!!!!! Jag gillar Pink o Punk i allmän het typ... Jag är en all-ätare!! punk suger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 19 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Linkin Park Ruuuuuuuuuuuuuuleeeeeeeeeeezzzzz!!!!!!!!!! Håller MED dig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Japp punk suger!!! Härligt Mika!! Dom spelade Eddie meduza Hiel Hitler första dan på skolan, i fiket!! Static - X är riktigt jävla stabila!! Släng in gammla Metallica låtar oxå så har du partymusic!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 punk suger... Kanske det, men det gör inte Pink!!! I LOVE PINK!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Det ska vara Lips 106 sen Da ShootaZ med "Grand theft auto" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Torleifs och Lasse-stefanzzzzzzzz rules! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Torleifs och Lasse-stefanzzzzzzzz rules!!! nja. inte rkitigt min smak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 nja. inte rkitigt min smak... Nej för du lyssnar ju bara på Punk!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Nej för du lyssnar ju bara på Punk!!! sluta prata om punken Staffan. ps: du tar inte illa upp va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 sluta prata om punken Staffan. ps: du tar inte illa upp va?? GAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!! Du vet vad kag tycker om det... Du din, du din... PUNKARE!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 GAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!! Du vet vad kag tycker om det... Du din, du din... PUNKARE!!!! det är ju du som är punkare!!! men nu ska vi inte bråka mer om det. jag kan ju inte hjälpa att du skäms för att du är det! ps: nu kommer alla säga staffan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Jag är inte punkare!!! Som jag sa på mIRC så lyssnar jag bara på Sum41 och Blink182 som är street punk.. Och Pink rokkar så mycket mer än Punk I LOVE PINK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Jag är inte punkare!!! Som jag sa på mIRC så lyssnar jag bara på Sum41 och Blink182 som är street punk.. Och Pink rokkar så mycket mer än Punk I LOVE PINK okey okey, ingen av oss är punkare!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 okey okey, ingen av oss är punkare!!!!!!!!! Japp slutdiskuterat!!! Det är bara den där Mika som e Punkare!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts